onsdag 24 november 2010

dag 15 – mina drömmar

Jag tror bestämt att jag lever min dröm. Jag har en underbar man, nåt som sannerligen bara var en dröm när jag var en töntig tonåring. Jag jobbar som forskare, vilket jag började fundera på nån gång under högstadiet. Jag har två barn. Barnbiten var väl aldrig nån direkt dröm för mig, jag bara antog att jag skulle ha barn när jag blev vuxen. Nu inser jag att det verkligen är en dröm att ha fått två välskapta barn. Det är ju helt amazing.

Jag må vara enkel och trist, men detta är mitt drömliv. Bara snön som kommer nu ligger kvar så jag kan ta ner längdskidorna från vinden blir det helt perfekt ;-)

10 kommentarer:

  1. Det låter helt underbart! Blir glad när jag läser!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter väldigt fint och bra. Lycka i ett nötskal.

    SvaraRadera
  3. Tack Frida för att du alltid var min vän! Utan dig och de andra som alltid fanns på min sida under skoltiden hade jag nog inte kommit långt i livet. När jag tänker tillbaka idag på skoltiden fram till slutet av nian, så är det alltid hos er mina minnen stannar kvar vid i slutändan och jag känner mig mycket bättre inombords :O)

    SvaraRadera
  4. jag tror nästan att jag kan copy-pastea det där när det är min tur. förutom det där med barn då. jag ville alltid ha barn tidigt.
    trista drömmar är bäst!

    SvaraRadera
  5. Tycker inte alls att det later trist utan helt underbart och inspirerande!! Det ar VERKLIGEN helt amazing. =))

    SvaraRadera
  6. Utan tvekan! Du har ju redan uppnatt det de flesta straver efter och drommer om.... Det du!! =)

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  7. Linda: hoppas även du får en fin helg.

    SvaraRadera