fredag 5 november 2010

fredagsbikten

Det är ju fredag och dags att bikta sig igen.

Yeah
Fyra löppass, några i hyfsat tempo. Ett långt styrkepass och ett kort i dag. I skogen. Sprang ett varv på elljusspåret och kände att benen var mycket sega, så jag körde styrka resten av tiden i stället. Finns en gullig liten styrketräningsstation här i skogen, funkade utmärkt att köra igenom kroppen där.

Bläh
Jag har svårt att springa långt. 15 i söndags och det kändes låååångt. Vissa kanske säger att enochenhalv mil är långt men jag säger bara att det är väldigt mycket kortare än fyrakommatvå mil.

Jag glömde att väga mig i morse, så jag vet inte hur det går med kilona. Skulle gissa på plusminusnoll, för jag har ätit en del skräp.

2 kommentarer:

  1. 1.5 mil är långt, men jag förstår att du tycker det är "kort" med tanke på hur långt ett marathon är....

    SvaraRadera
  2. mia: men jag får väl bygga på långsamt, långsamt.

    SvaraRadera