måndag 1 november 2010

garderobsvärmare dag 1

















I dag har jag rotat fram ett par svarta byxor från H&M ur garderobens mörka djup. De har inte passat på länge, därför har de legat där bak. Nu går de på, men är fortfarande lite obekväma (kanske har de alltid varit obekväma, minns inte riktigt). De är riktigt höga i midjan, och korta och vida i benen. Så korta att man får ha knästrumpor för att inte förfrysa. Men jag tror ändå att jag gillar dem. Tröjan är en gammal favorit från Filippa K. Randigt funkar alltid för mig.

Nån annan som är på denna vecka?

14 kommentarer:

  1. Roligt och bra tema men jag är duktig på att "hålla undan" i garderoben.

    SvaraRadera
  2. Vet du - jag är faktiskt på. Men jag fotar inte mina outfits. Men jag gillar temat. Och jag var med förra veckan också.

    SvaraRadera
  3. hallin: jag med, men vissa saker får ändå stanna kvar, av olika anledningar. och nu försöker jag använda även dem. och gillar jag dem inte får de åka ut efter en provning.

    Yogamamma: klart du får vara med utan att fota!

    SvaraRadera
  4. Jag är på.
    Men idag blir det inget vidare fint utan snarare hemmakläder. :-)

    SvaraRadera
  5. äh, jag glömde idag, hänger på imorgon :)

    SvaraRadera
  6. Åh du ser ut som en riktig sailorgirl, jättefint! Jag försökte vara på imorse men det var en sån där dag när absolut ingenting funkade så för min mentala hälsas skull fick det bli nya polon. ;)

    SvaraRadera
  7. Som en annan mår och känner sig är det inte lätt att veta. Fick precis på mig något litet klädeplagg. I morgon coachen. Så kanske. Eftersom jag nyss flyttade hit till Järvastaden finns det inte så många garderobsvärmare kvar.De fick inte plats. Återkommer i frågan...

    SvaraRadera
  8. Jag är också med! Det har nästan blivit så att det inte riktigt går att banga. Och det är ju samtidigt hur kul som helst; både fotomöjlighet och kläder liksom!
    Och du är ju finfin i din gaderobsstass!

    SvaraRadera
  9. Vill hänga på, ska bara sluta hosta först....

    SvaraRadera
  10. Jag är också med. Coolers byxor du har!

    SvaraRadera
  11. försöker. men jag kan inte ladda upp bilder. Grr.

    SvaraRadera
  12. Omentjej: ibland har man sånna dagar!

    Spader: duktigt rensat!

    k: visst är det rätt kul!

    Pia: ja, sluta nu!!

    Akan-kakan: hurra!

    Yllet: oh no!!

    SvaraRadera