lördag 15 januari 2011

lördagens länkkärlek


Blev ni så träningspepp av gårdagens länktips att ni nu känner att ni måste få i er lite extra kalorier för att orka med all träning? Surfa då genast in på den ljuvliga Söta Saker. Om ni inte hittar nåt gott att baka där vet jag inte hur ni är funtade. Inte som jag i alla fall. Jag vill baka (och äta) allt. Fast då skulle jag bli ohyggligt tjock. Så jag nöjer mig med att baka nåt lite då och då, helst när nån annan än jag också ska äta. För annars är risken att jag äter upp allt själv. Sån är jag. Nu ska jag sluta bluddra. Och ni ska klicka er vidare in till Söta Saker.

4 kommentarer:

  1. Och hon är underbart trevlig oxå. Träffade henne på Bokmässan i september:)

    SvaraRadera
  2. Å, där tittar jag ofta in. Underbar! Funderar ofta på vem som äter upp alla smaskiga kakor och bakverk!?

    SvaraRadera
  3. Åh, precis vad jag behöver. Not. Men jag ska garanterat följa bloggen ;)

    SvaraRadera
  4. Flicka: lyllos dig!

    hallin: ja, det kan man ju fundera på!

    fröet: jag vet, rätt så farligt!

    SvaraRadera