torsdag 13 januari 2011

om kärlek

Sara skriver så vist om hur fel det kan bli med länkkärlek. Att vissa skulle känna sig utanför. Jag tänkte inte på det när jag började med Länkkärlek Delux. Jag tänkte mest att jag ville tipsa er om fina bloggar, sånna som ni kanske missat. Det jag alltid försöker göra är att hålla min länklista till vänster uppdaterad. Där finns alla bloggar som jag regelbundet läser med. Läser och älskar. Länkkärlek Delux är inte som nån popularitetslista, mer en tipslista. Och så hoppas jag innerligt att ingen känner sig ledsen över detta.

15 kommentarer:

  1. nej jag tänker också så! jag kommer kanske inte tipsa om de allra största som alla läser även om jag tycker de är skitbra. Eller så gör jag det? Vi får se! Januari är ungt. :)

    SvaraRadera
  2. yllet: skönt att höra att nån tycker likadant!

    SvaraRadera
  3. Jag läser med glädje alla länkar, tittar in och hittar nya favoriter - det är nog bara jag som är väldigt känslig för sånt. Att någon ska känna sig utanför - och som jag skrev ligger det nog kvar sen barndomen. Den rädslan.

    SvaraRadera
  4. tänkte också på det där... vet precis vad Sara menar!

    SvaraRadera
  5. sara & fru a: ja, tänk så svårt det kan vara. jag var aldrig heller med på några innelistor som barn.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker också att det är kul att hitta nya bloggar

    SvaraRadera
  7. Jag ser det som tips och gillar det verkligen, men precis som Sara fegar jag ur själv. Och blir samtidigt lite trött på mig själv.

    SvaraRadera
  8. Att ha det gott: ja, visst är det!

    Fröet: det är ju lite dubbelt, det är det, men jag hoppas på att de flesta tar det på rätt sätt.

    SvaraRadera
  9. tänkte samma tanke men valde ändå ändå att tipsa.
    klubben för inbördes beundran regerar på högstadiet, nu är det inte så.
    att inte få vara med är en hemsk känsla.
    men nu vill vi ju att alla ska få vara med!

    SvaraRadera
  10. Kanonidé att länka! Vem blir upprörd över det? :)

    SvaraRadera
  11. jag tycker också det är ett jättebra sätt att få tips på nya bloggar. länkkärlek till alla javisst! men om man inte får hylla en del blir det lite jante över det hela... :)

    SvaraRadera
  12. Anna: precis, alla ska vara med!

    Käthe: inte upprörd, men det skulle ju kunna bli en klubb för inbördes beundran där vissa inte får vara med. men så är det inte här!

    Linda K: man vill ju bara inte att nån ska bli ledsen!

    SvaraRadera
  13. Tack för att jag fortfarande finns med på din lista till vänster fast det varit dåligt med uppdatering på sista tiden :). Och dåligt med kommentarer... Men jag snabbläser fortfarande nästan varje dag!

    SvaraRadera
  14. Atomflickan: klart du får vara kvar! jag läser alla dina inlägg!

    Loppanlej: vassego!

    SvaraRadera