onsdag 9 februari 2011

märkesredovisning

Jag gör som liten och Linda och kör en liten märkeslista:

SKOR: acne för fina-coola. hasbeens för bästa sommarvarianten.
SNEAKERS: Converse. I övrigt behövs det fyllas på här känner jag.
JEANS: Acne, Seven for all mankind, H&M,
T-SHIRT: H&M mest faktiskt
UNDERKLÄDER: trosor och strumpor: åhlens. BH: tantmärken som rymmer mina stora rattar
VÄSKA: Använder mest cykelväskan från Vaude. Älskar mest Svenskt Tenn, Palmgren och Shushi.
PLÅNBOK: Paul Smith
SOLGLASÖGON: Ray Bans.
KLOCKA: Tissot, som jag fått av bästa maken.
SMYCKEN: Högt och lågt, från H&M och Gina Tricot, till diamantringen från fina affären på Biblioteksgatan.
TV: eh. Philips?
MOBILTELEFON: iPhone. Älskar.
DATOR: MacBook. Apple även på jobbet. Har aldrig ägt en PC.
SMINK: ID och Make Up Store. Imju Fiberwig är den enda mascaran som funkar för mig.
ANSIKTSKRÄM: Just nu Body Shop
LOTION: apotekets
DEODERANT: olika, inte så noga. Nåt som finns på Ica som luktar hyvens (jag härmar Lindas svar).
TANDKRÄM: Den som är billigast på ICA.
SCHAMPO/BALSAM: eh, nån av de där "salongsmärkena" som finns på ICA i gigantiska flaskor..
TVÅL: nåt som är hyfsat billigt och luktar gott.
PARFYM: gillar inte
MINERALVATTEN: dricker sällan
VIN: gärna italienskt
DRINK: caipirina
BRÖD: hembakt, gärna med surdeg (jaja, värsta pretto)
MAT: hemlagad, min eller makens
GLASS: vaniljglass med O´hoj kolasås
GODIS: Lakrits.
SÄNG: IKEA
LAKAN:Satin från Hemtex
FRISÖRSALONG: Estetica
DAGSTIDNING: Svenska Dagbladet
MAGASIN: Elle, Fokus, Runners World

Häng på ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar