lördag 5 februari 2011

nästa tema: copycat

Jag fick bara in ett förslag på nästa veckas tema, men det var ett så himla bra tema, så det gör ingenting. Jag citerar Emma:

Copycat: man kopierar en outfit man tycker är snygg som man sett i en tidning/på nätet/på en kändis/på någon annan blogg och publicerar både sin bild och den andres. Liksom en vecka då det är helt ok att kopiera hej vilt och få inspiration.

Om man inte vill publicera den andres bild räcker det ju med att länka.

Låter det inte skitkul så säg? Återigen vill jag uppmuntra även andra typer av bloggar att vara med: har man en receptblogg så provar man andras recept, gillar man inredning kanske man kan copycatta på nåt sätt där med?

Vilka är på?

12 kommentarer:

  1. Kul idé! Har jag fem minuter över hänger jag pâ!

    SvaraRadera
  2. Toppenidé men den kräver lite jobb. Jag recyklar några av min gamla också om det är okej:)

    SvaraRadera
  3. jag ska göra mitt bästa :)

    SvaraRadera
  4. roligt tema! ska se om jag kan hänga med på det (inom passande område)!

    SvaraRadera
  5. åh vad jag skulle vilja. men det här undrar jag om jag fixar...

    SvaraRadera
  6. alla: kul! Man kan ju hänga på en dag eller två om man vill!

    SvaraRadera
  7. Kul! Men vem bär bara svart? Jag kan inte vara med annars...

    jag kanske får nöja mig med att se andra genomföra den här utmaningen.

    SvaraRadera
  8. Caroline: nån finns väl? Nån svår modebloggare?

    SvaraRadera
  9. Jag är på, lite sen, men jag kör med en liten twist på det hela ;-)

    SvaraRadera