tisdag 15 februari 2011

sånt jag tänker på

  • Kanske vore det najs att äga ett fritidshus? Just nu är vi väldigt kära i Hälsingland.
  • Det var länge sen jag hade en stor fest (typ 2007), börjar bli dags igen. Orkar jag vänta till 35-års dagen, eller finns det nån anledning innan dess? Jag tänker alla vänner, lokal, tokroligt.
  • Undrar vad jag ska ta på mig för stickat plagg i morgon.
  • Hur kallt kommer det vara i morgon? Tillräckligt varmt för en lunchjogg?
  • Hur tidigt får man egentligen gå och lägga sig?

5 kommentarer:

  1. Hälsingland är det allra bästa av det bästa!!! Mmmm. Man bara måste ju längta hem!
    http://www.youtube.com/watch?v=3I2cEzLw9So

    SvaraRadera
  2. yllet: så du är hälsingebo?

    SvaraRadera
  3. i förskringen. född i hälsingland, mellanspelat i uppis, tillbaks till hälsingland och nu öschöttaslätten.
    men hälsingland finns med mig överallt. :)

    SvaraRadera