måndag 4 april 2011

jamen godmorgon då

Gröna strumpor, hur tänkte jag där?





























God morgon sötnosar. Måndag igen. Jag måste skriva klart och skicka in superskitviktig forskningsansökan. Fixa klart allt inför jobbresan till Norge som startar i ottan i morgon (jag reser inte så mycket, och får grym resfeber varje gång).  Träffa naprapaten och hoppas att han fixar mitt knä snart. Hinna träna lite. Attackumgås med kidsen så att jag inte saknar ihjäl mig efter dem (kommer jag göra ändå). Pyssla om supersjuke maken. Packa. Inte gå och lägga mig för sent, eftersom jag måste upp innan tuppen i morgon. Pew.

4 kommentarer:

  1. hej och hå. glöm inte andas! planera in en träff när du är hemma igen tycker jag. kram!

    SvaraRadera
  2. Du är snygg! Och de gröna piffade till det. :-)
    Ha en skön dag och ta det lugnt!

    SvaraRadera