fredag 20 maj 2011

heja heja!

I morgon är det inte mindre än tre av mina blogg-vänner som ska springa GöteborgsVarvet: Mia, Libby och MissUD. Förra året sprang jag dessa 21 kilometrar genom Götlaborg. Det var varmt och när jag kom i mål var jag inte helt nöjd med tiden. Fast såhär efteråt är jag rätt nöjd med min prestation. I år ska jag inte springa, för det är ju bara en vecka innan Stockholm Maraton. Som jag fram till ganska nyss trodde att jag skulle springa. Men nu ska jag ju inte det heller. Oh well. Jag vill i alla fall önska mina tre blogg-friends ett stort lycka till i morgon. Ni kommer att rocka fett! Kom ihåg att kissa innan, dricka under (tryck i hop pappmuggen till en pip så går det lättare att dricka i farten) och vara sjukt nöjda efteråt! You go girls!

6 kommentarer:

  1. Thanx!
    Det är lite pirr i magen just nu. :-D
    Men det ska bli så kul!

    SvaraRadera
  2. mia: Du kommer vara grym! hoppas det inte blir lika varmt som förra året bara!

    SvaraRadera
  3. Pirrigt här också men det ska bli skoj!!! Senast jag kollade väderleken (1 sek sedan) såg det ut att bli +15 och sol!!! Och tack för peppen - coachen!!!! TACK!!!

    SvaraRadera
  4. Libby: det ÄR skoj! vädret låter perfekt.

    SvaraRadera
  5. Avis är man... Stort lycka till även från mig!!

    SvaraRadera
  6. Loppanlej: verkligen! men ändå inte...

    SvaraRadera