onsdag 1 juni 2011

dagens skörd

  • Tre snordyra men bra BH:ar (med min storlek på bröna har man inget val).
  • En Acne-siden-blus-sak på rea (jag tog en smygrunda på stan efter blogglunchen).
  • Öl och vin inför helgen (i Norrland har de väl inga systembolag?).
  • Lite mat inför helgen (hoppas ändå de har mataffärer i Norrland).
De sista två punkterna avklarades med två fyraåringar i släptåg. Vi åt middag på Donken, åkte i deras rutchkana, provade ICA Maxis lekrum, körde bil-handlingsvagnen (extremt tungkörd) och kissade några gånger. Men vi överlevde. Nu ska jag bara baka lite bröd och packa, och så drar vi i morgon runt lunch, när den nattjobbande maken har vaknat och svärmodern har anlänt från söder.

8 kommentarer:

  1. HA det så gött i Norrland! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt, ha det så fint! Jag åker förhoppningsvis upp den 12:e men hem redan den 16:e. Kram!

    SvaraRadera
  3. så härligt det låter med långledigt, mys i nya stugan:) Jag jobbar men vi ska hinna vara i stugan lite ändå, behöver bygga ny brygga, vi har för många båtar:)

    SvaraRadera
  4. Birgitta: hoppas du hinner med lite ledigt också!

    LibbY: tack det samma!

    SvaraRadera
  5. Susanne: tackar!

    Omentjej: Då är vi nog inte där, tyvärr!

    SvaraRadera
  6. en iden-blus-sak? show show :D

    SvaraRadera