tisdag 12 juli 2011

en dag i city

I dag har vi hängt i Bollnäs city. Om man säger så här: det ökade inte mitt sug att bli hälsingebo på heltid. Det var ingen metropol direkt... Men vi fick mat (så där) glass (god!) och blev snuvade på en plats på turisttåget. Vissa kunde inte vanligt kö-vett utan kastade på sina ungar bakvägen. Eftersom det var dagens sista tur blev vi utan. Barnen grät bittra tårar och jag var rasande arg. Akta er för att vara dumma mot mina barn!

Nu åter för en sista kväll i stugan innan vi drar vidare mot nya äventyr.

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag jobbade som lokalreporter på GävleDala och från och till var det scoop från som platser som Bollnäs, Ljusdal och Hudik som gällde...

    SvaraRadera
  2. Jajaja... Blablabla... Men jag förstår dig. Kommer ihåg när jag var i Venedig första gången och blev så besviken.

    :-)

    SvaraRadera