fredag 26 augusti 2011

fredagspeppen

Efter jobbet tänkte jag köra en sväng på gymmet. 30 minuter cardio (beroende på vilka maskiner som är lediga, men jag är sugen på crosstrainer eller roddmaskin) och sen 45 min styrka. Eftersom jag var på ett ben-mage-rygg-pass (Ass´n Abs du vet Minna) i går så tänkte jag köra armar-axlar-bröst. Därefter hem och snabbduscha och slänga i mig lite mat. SEN KÖRA TILL ARLANDA OCH HÄMTA MIN FAMILJ. De har varit borta en vecka. Fattar ni hur mycket jag saknar dem? Pax för att somna ihopsnurrad med svettig, småarg fyraåring i kväll!

3 kommentarer:

  1. mysigt!
    JAg saknar min 17-åring som är i Turkiet med sina kompisar!

    SvaraRadera
  2. Jag ville bara säga att det var himla kul att du kom på bloggträff :)

    SvaraRadera
  3. Birgitta: förstår det!

    MissUD: det var kul att jag fick komma! Himlans roligt var det!

    SvaraRadera