fredag 26 augusti 2011

frida och resårbyxorna

























I söndags när jag skulle köra hem från möhippan insåg jag att jag bara hade jeans med mig. Sjukt orutinerad. Tur att bästa Sara har ett stort lager av mjukaste resårbyxorna. Dessa lyckades jag lura med mig hem. De är de bästa som hänt sen skivat bröd. Eventuellt måste jag ta tjänstledigt och åka till Goa för att köpa ett par egna.

Byxor: Goa, linne: Rodebjer, träskor: Hasbeens, halsband: Filippa K, armband: Bollnäs Höstmarknad, kofta: KappAhl.

9 kommentarer:

  1. Tradera. Sök på Harem. Köp av Nanas Trading. ÄLSKA!!! Jag har svarta, bruna, gröna, petrol..Nu är det inte ok att ha dem på mitt jobb, men hemma lever jag i dem..
    Jag orkar inte buda och hålla på med en hundring per bralla är super!! Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Linda: oh tack för superbra tips! Fast det verkar ju roligare att åka till Goa...

    SvaraRadera
  3. Ser grymt sköna ut! Kanske ska åka till Goa tillsammans? :)

    SvaraRadera
  4. Härliga byxor! Hur var det nu, Frida gillar crazy pants?

    SvaraRadera
  5. Akan-Kakan: men HUR har du fått för dig det?

    SvaraRadera
  6. åh såna sköna. köpte tre par när vi var i thailand!

    SvaraRadera
  7. å min svägerska skulle dö för dem:)

    SvaraRadera
  8. Men älska, coolaste byxorna ever!

    SvaraRadera