onsdag 28 september 2011

list-award-fråge-tjosan

Oj oj, jag har visst fått en fin list-award-grej från flera håll! Tack Mia, Liten (som tycker jag är eminent!) och Mis(s)match (som kallar mig cool!)!

1. Varför började du blogga? Jag började blogga när jag var gravid med S&S, dels för att jag ville uppdatera nära och kära om mitt liv, dels för att jag ville vara med och hänga med alla coola bloggare, såsom LindaK och Anna&Malin, som var mina första bloggidoler. Och tänk så bra det blev!


2. Vilka bloggar följer du? Mest de som är i min lista här till vänster. Ibland surfar jag vidare på deras länklistor. Älskar länklistor, så himla bra sätt att hitta nya, fina bloggar!


3. Vilka favoritfärger har du? Blått har alltid legat mig varmt om hjärtat. Ett tag var det BARA blått som gällde, på såväl inredning som kläder. Nu är jag lite mer varierad.


4. Vilka favoritfilmer har du?
Åh, jag är verkligen ingen film-människa, minns knappt när jag såg en film sist. Jag har dock aldrig gråtit så mycket som till Höstlegender, även om det inte är min favoritfilm.

5. Vilket land drömmer du om att besöka? Åh. Alla. Fast jag är dålig på att resa. Men jag skulle vilja åka till Kanada för skidåkningens skull, Italien för matens skull, Nya Zeeland för alla vackra vyer, USA för all samlad galenskap.

Jag vill skicka vidare till fem andra fina bloggare:
Anna! Kominken! JoHo! Loppanlej! Emma!

6 kommentarer:

  1. Oh, tack! Kul att läsa din lista. Kram!

    SvaraRadera
  2. TACK vad du är söt! :)

    Skickar en tillbaka även om jag inte lägger upp på bloggen.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tack söta du! Piggade upp min kväll avsevärt :D

    SvaraRadera
  4. Och jag hittade din blogg genom LindaK som jag följt ett par år, men det är inte förrän nu jag vågat mig på en egen blogg.. Lite läskigt men kul!

    SvaraRadera
  5. Omentjej: varsågod sötis!

    Anna: kram!

    Loppan: härligt!

    JoHO: Underbart!

    Rosie: det är lövly med blogg!

    SvaraRadera