fredag 2 september 2011

listigt

Hurra. En lista cirkulerar. Jag hänger på.

Brukar du komma i tid? Sir yes sir. Jag brukar kalla mig tidspessimist.
Har du bra kondition? Jovars. Jag är uthållig men inte så snabb. Kan springa 2 mil och cykla fler än så.
När blev du fotad senast? Dagens outfit i går.
Hur känner du dig nu? Trött, men glad.
Vanligaste färg på dina kläder? Det är nog ändå svart. Men jag gillar färg!
Blir du bra på bild? Näe. Tycker jag inte. Tycker nån det?
När och varför grät du senast? I morse när jag var tokigt stressad och tryckeriet där jag skulle hämta postrar inte hade öppet fast de skulle det.
Var det pinsamt att svara på det? Nope.
Hade du en bra kväll i går? Ja. Det var ett roligt rep med min orkester.
Din favoritdryck på morgonen?
Te.
Kan du laga mat? Ja. Oftast tycker jag det är roligt.
Är du nyttig? Oftast. Äter nästan alltid hyfsat nyttig mat. Är svag för sötsaker.
Är du blyg? Det beror på.
Vilken tid gick du upp i dag? 06.00
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Inte jättemycket. Typ tre glas vin
Har du spytt offentligt? På offentlig toa ja. En gång. Dan innan jag fyllde 20.
Hur många timmar sover du? Ca 7.
Vad sa du senast? "Ni kan få se på överteve". Det är Bollibompa för lite större barn som våra kids ibland får se på helgerna.
Var du på festival i somras? Nope. Det har jag inte varit sen typ 1996.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min man.
Vad skulle du behöva nu? Sova ganska tidigt i kväll
Har du snygga skor? Oh ja, jag älskar ju skor!
Vad var det första du sa i morse? Ingen aning faktiskt. Troligen: "God morgon, har du sovit gott?"
Sov du i din egen säng i natt? Ja.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Ja, maken. Vi delar.
Har du körkort? Japp. Tog när jag var 18,5
Är du ensam nu? Nope, vi myser i soffan hela familjen. TV, dator och korsord.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Mulle med kidsen i morgon, och sen bär det i väg till England på konferens på söndag morgon. Det ska bli kul och intressant.

3 kommentarer:

  1. Jag tänker sno listan (gilla listor, och det var länge sen nu! :))

    Ha en härlig konferens!

    SvaraRadera
  2. Listor är bra grejer. Kopierar! :o)

    SvaraRadera