tisdag 25 oktober 2011

rock-olga och jag

Körde en gammal måndagsklassiker i går: sprang till gymmet, körde 75 min pump, sprang hem. Bra koncept som alltid får mig att känna mig grymt nöjd. Fast i dag var det vikarie-ledare. I stället för värsta-bästa-hårdkörar-ledaren var det tjejen-utan-taktkänsla-som-bara-spelar-rockmusik. Jag avskyr rock och uppskattar att ledaren gör övningarna i takt. Och när jag tränar vill jag ha eurodisco eller Lady Gaga. Ingen rock!


Men så här i efterhand är jag ändå rätt nöjd med kvällen.

7 kommentarer:

  1. Vikarieledaren kanske visste att det var rocktema den här veckan ;)

    SvaraRadera
  2. I hear U!
    förutom: på spinningen kan jag godkänna Run to the hills :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag hade samma tanke som Pernilla här ovanför. Och jag håller fullständigt med dig angående otakts-ledare: helt värdo!

    SvaraRadera
  4. Anna: ja, men sen räcker det!

    A-K: folk utan taktkänsla alltså. borde förbjudas.

    SvaraRadera
  5. Vet precis vem du menar och jag stör mig på precis samma sak! Usch!

    SvaraRadera
  6. Amanda: måste lära mig vad hon heter så att jag aldrig går på hennes pass mer. blir så frustrerad!

    SvaraRadera