söndag 25 mars 2012

om en söndag

Skogspromenad på jakt efter påskris och videung med Tina och Karl.

Firar våffeldagen med surdegsvåfflor, blev mycket goda. Men som vanligt går man in i våffelväggen så himla fort.

Tackade nej till lekdejt med en av S&S:s dagiskompisar. Mamman tyckte det var lämpligt att lämpa av sin unge här, fast hon vet att jag är ensam med barnen hela veckan. Inte OK tycker jag, och dessutom gillar jag varken ungen eller mamman. Och dessutom nr 2 har jag redan andra planer i dag, med barn och föräldrar som jag gillar. Inte är väl det för ego?

Nu eftermiddagsvilar vi lite och laddar för utehäng med några andra vänner. Det gäller att utnyttja helgen till max, eller hur?

2 kommentarer:

  1. du gjorde helt rätt! oförskämt förslag...

    SvaraRadera
  2. Helt rätt, det var hon som var ego tycker jag!

    SvaraRadera