tisdag 3 april 2012

dagens

Äsch: stannade i sängen bredvid min man i stället för att gå på snortidiga pilatespasset
Mys: nyvakna ungar
Klackar: Acne Track
Kavaj-sak: Gudrun Sjödén (kulturtant-wannabe ni vet)
Armband: David&Martin
Lättnad: ansökan är inne och jag behöver inte trängas med alla andra i web-ansökan i dag på sista dagen.
Matlåda: Nürbergerbratwurst, surkål, potatismos och haricot verts.
Happening: Stockholm i kväll! Blogg-tjofräs-happening på Efva Attling!
Träff: Cecilia!
Middag:Pontus! Med Cecilia!
Soundtrack: Favoritlistan just nu.

6 kommentarer:

  1. Yay! Ska bli så fint att ses!

    SvaraRadera
  2. Cecilia: absolut! värsta najsa kvällen!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med middag på Pontus! Jag antar att ni vet att det är 50% innan klockan 19.00 om de inte har slutat med det. Älskar fiskkakorna de har.

    Kulturtant-wannabe.. ha ha!

    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dina dagens och den tydliga informationen:)

    SvaraRadera
  5. Men lägg av. Inte du också. Är jag den enda bloggaren som inte är hos Attling idag? Va? Och Pontus också. Hur bra är det inte att hänga där då? BRA! Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  6. Fia: det var det vi körde på! Underbart på alla sätt och vis!

    Rosie: väl bekomme!

    Sahra: näe, det var många andra som också inte var där. Men trevligt var det!

    SvaraRadera