tisdag 8 maj 2012

om att försöka göra saker bättre

I dag hade jag en riktig fuldag. Tjock och glåmig, ni vet hur det kan kännas? Blev inte bättre av att jag fick för mig att prova igenom garderobens finklänningar inför sommarens fester. Tjock och glåmig, ni vet? Men så gjorde jag det enda rätta och hoppade i träningskläderna och rev av ett styrkepass. Hade gärna joggat i den fina kvällen, men maken jobbar och barnen lämnas ju inte ensamma. Nu känns det lite bättre och efter en dusch tänker jag krypa ner i sängen!

4 kommentarer:

  1. Duktiga du! Jag har också en fuldag... men jag sitter här och äter pepparkakor (av alla saker!?) och surar istället jag. Men näe, även om ditt inlägg tände en gnista så ORKAR jag träna nåt just nu. Men imorgon är en ny dag! :)

    SvaraRadera
  2. Du gjorde verkligen det bästa av det hela! Bra gjort!

    SvaraRadera
  3. Jag vet exakt vad en fuldag är! Men imorgon är lyckligtvis en ny dag!

    SvaraRadera
  4. JoHo: ibland får man bryta ihop, äta pepparkakor och komma igen nästa dag!

    mis: tack, det kändes skönt!

    Fia: lycka!

    SvaraRadera