onsdag 16 maj 2012

wohoo!

Vilken (lång-)lunch! Först sushi-lunch med två fina bloggbrudar. Sen lite klänningsjakt. Eftersom de klänningar jag har i garderoben känns antingen för korta eller för trånga tänkte jag att det är väl bara att ge efter och köpa ett tält. Gick till dyr-affären och ryckte åt mig alla glatt färgade tält-klänningar jag såg. Jag såg ut som ett fetto i alla. Tänkte att jag får väl trycka i mig i nån av de försmå som hänger hemma. Gick förbi en affär jag aldrig annars går in i. Såg värsta fina klänningen i skyltfönstret. EJ i tältmodell. Provade den. Den satt bra och var billig. Från Pernilla Wahlgrens klädlinje. Jag känner mig ej som en Pernilla Wahlgren-tjej, men wtf. Nu är jag i alla fall en lycklig tjej!

Randig! Midja! Tyllunderkjol!

12 kommentarer:

  1. jag säger bara WOW!!! Vilken superduperfin klänning. Måste få se den på dig sen!

    SvaraRadera
  2. Men ååh vilken fin klänning, var har du köpt den?

    SvaraRadera
  3. Bra mycket fräsigare än mitt mullvadsbruna tält

    SvaraRadera
  4. Åhmen! Den var ju jättefin!! :-D

    SvaraRadera
  5. Vilken HÄRLIG klänning!! Where did you find?

    SvaraRadera
  6. Jag har sett klänningarna på hennes hemsida. De är väldigt fina. men jag tror tyvärr inte modellen passar mig som är lång. Är det inte fickor också? Hur nice är inte det.

    SvaraRadera
  7. Malin: jag ska försöka komma ihåg att fota!

    tina: åh, den där affären vid ån, bredvid Trolltyg och Alewalds. De har mest tant-fluff-kläder annars tycker jag.

    Linda K: eller hur?!

    Atomflickan: verkligen!

    tingeling: visade sig att jag inte passar i tält!

    JoHo: tant-fluff-affären nere vid ån bredvid Alewalds. Världens trevligaste affärsinnehavare och UNDERBARA provrum!

    Sahra: japp, fickor! Men som du säger nog bäst för oss pygméer!

    Rosie: tackar!

    SvaraRadera
  8. hur fin som helst, du kommer att se smashing ut!

    SvaraRadera
  9. Fantastisk, du kommer vara fab!!

    SvaraRadera