fredag 29 juni 2012

here we go again

I morgon är det dags för sommarens andra bröllop. Denna gång tar jag en annan klänning, denna ljuvliga trasa från Rodebjer. Jag är så sugen på att använda Rodebjer-skorna, så det får bli dem! Armbandet tror jag jag återvinner, och så ska jag kolla om det kan funka med det stora Filippa K-halsbandet. Dock tror jag att det inte kommer se snyggt ut, då blir det halsbandslöst. Väskan har jag en sån som på bilden, fast blå, tror jag kommer se smashing ut till klänningen. Läpparna får bli röda, och naglarna? Röda? Gula? Orangea? What say you? Och om jag kör orangea naglar, ska jag köra samma-lika på läpparna? Konstigt, nu som blondin gillar jag plötsligt läppstift. Har alltid förut känt mig obekväm med målade läppar. Men nu: i löv it!

6 kommentarer:

  1. Orangea naglar!
    Skitsnygg kombo med den brokiga klänningen, knallblått och knallrött på läpparna. Tänker att det blir ett skönt komplement med orange på naglarna.

    Älskar färg:)

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Gud så läckert! Och jag håller med Kära Syster. Oranga naglar. Eller brandgula som vi som var med på sjuttiotalet säger (inte så ofta dock:) och röda läppar då!

    SvaraRadera
  3. Toppensnygg klänning... svårt det där med naglarna... gillar ju verkligen orange.... hm. Second best är ju helt klart rött. Kanske rent av den fina färgen April från Chanel. Annars orange för det äger! Ha en rolig helg!!! Och toppensemester!

    SvaraRadera
  4. finfint! jag hade tagit orange nagellack och läppstiftet kräver nog lite prövning...

    SvaraRadera
  5. Men hjälp så snyggt! Gillar allt! Vilken bröllopsgästbabe du kommer bli.

    SvaraRadera
  6. Orange är snyggt överallt!
    Du blir tiptop! :-)

    SvaraRadera