fredag 27 juli 2012

klump-Frida

Tog en löprunda i går (jag vet, kors i taket, jag vet!). Det var varmt och som vanligt nuförtiden var benen stolpiga. Men rundan går till hälften längs havet, så jag bara måste springa när jag är här. När jag nästan var hemma snubblade jag på nån liten fjompig sten och ramlade raklång. Tänk er Anjas "sälen", fast i linne och shorts, på grusväg. Jag har varit med om skönare. Linkade hem och tackade min lyckliga stjärna att ingen såg mig. Idag är jag lite ledbruten, men som tur är verkar det mest vara skrubbsår. Klump-Frida!

9 kommentarer:

  1. ajaj, stackars. det där har jag också lyckats med, toksnubblat i farten och liksom halkat fram i gruset med handflator och knän. inte så skönt. krya!

    SvaraRadera
  2. Ajajaj! Det måste gjort megaont! Skönt du inte bröt ngt ändå.

    SvaraRadera
  3. aj!!! tusan också. kram!

    SvaraRadera
  4. Men aj, stackars dig alltså!!

    SvaraRadera
  5. Små stenar är jäkligt lömska. Krya på!

    SvaraRadera
  6. Attans vad ont! Gjorde precis samma sak några dagar innan vårt bröllop, inte så smart, men det var ju inte planerat typ:) Men det kändes så himla snopet att ramla.. Inte var man snygg heller, tack o lov för lång klänning på bröllopet:)

    SvaraRadera
  7. Men shit! Och vad snopen man blir när man ligger där raklång!!! Och så få ont på det! Orättvist vill man (jag) skrika!

    SvaraRadera