söndag 26 augusti 2012

hell yeah!

Snart, snart kommer familjen hem. Så i dag har varit fixardagen för mig. Jag vet själv hur skönt det är att komma hem till en fin lägenhet, så jag har tvättat, bäddat rent, vikt tvätt, gjort veckomeny, veckohandlat (med cykel!) och lagat middag. När jag gjort alla dessa "måsten" (som jag visserligen bestämt själv, men jag ville verkligen ha det gjort) hade jag en grej kvar på listan: träna. Familjen skulle inte märka nån skillnad, så därför lämnade jag det till sist. Jag ville verkligen, men skulle jag orka (tänk på drinkkvällen i går)? Och tametusan om jag inte gjorde det! 30 svettiga minuter på crosstrainern och sen 45 minuter överkroppsstyrka. Jag älskar verkligen att larva runt i gymmet och hitta nån stark tjej att inspireras av. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar