onsdag 6 februari 2013

banne mig

Efter att ha sovit in på halva förmiddagen och sen klämt 8 (!) Glee-avsnitt har jag nu lyckats hämta barn OCH laga mat utan att jag känner mig döende. Är jag på väg att bli frisk?

Och hur gör man nu? Stannar hemma en "feberfri dag" eller går direkt till jobbet i morgon? Det är ju inte så att jag skuttar av pigghet, men det känns så bra att inte vara döende längre. Finns saker på jobbet som borde bli gjorda, fast det går ju att skjuta upp... Hur skulle NI ha gjort?

7 kommentarer:

  1. Stanna hemma en dag till! Jag gjorde misstaget att gå och jobba igår, det fick jag betala för./js

    SvaraRadera
  2. Stanna hemma minst en dag till. Så du blir helt frisk och det inte börjar om igen.

    SvaraRadera
  3. Ja stanna hemma och bli frisk på riktigt.

    SvaraRadera
  4. Stanna hemma! Lätt att säga till andra, svårt att göra själv...

    SvaraRadera
  5. jag hade oxå stannat hemma en dag till..

    SvaraRadera
  6. Stanna hemma!
    Själv gjorde jag inte det och nu åker jag på sk-ten igen! :(
    Krya på dig!
    /mickis

    SvaraRadera