onsdag 20 mars 2013

dagens frida



Alltså, jag är så sjukt nöjd med min nya frippa. Den här vita, tjocka luggen! För man får väl tycka att man är snygg? Lite armbandsmix som jag tyckte jag fick till bra i dag. Och så skorna, de är verkligen kärlek! Sköna, mjuka och vita. För att bota det vita ute och det där viruset som verkar satt sig i mitt huvud och mina axlar (aj) frossar jag i vitaminer. De där smoothiesarna (som de säljer i kafeterian här) är verkligen farligt goda. Farligt. Men jag glädjer mig med att de innehåller enbart olika nyttiga frukter, och inga som helst tillsattser. I like. 

3 kommentarer:

  1. Klart du ska tycka att du är snygg! Det stämmer ju! Och vi ska alla bli bättre på sånt. Älskar armbandsmixen <3

    SvaraRadera
  2. Klart du får! Snyggo! Gillar också armbandsmixen!

    SvaraRadera
  3. Men JAAAA klart du ska gilla ditt hår. Fantastiskt läckert!! I like.
    Hoppas att viruset lämnat dig i fred nu, dumt med virus.

    SvaraRadera