fredag 22 mars 2013

men gud ändå

Ska man blogga i dag också alltså? Fast det är fredag? Jaja, klart jag ska.

Började dagen med morgonträning, bästa grejen. Fast när jag kom till spinningsalen var den nästan tom, och ingen ledare var där. Efter ett tag fick jag veta att det var inställt (!). Kunde det väl meddelat när jag kom tycker man. Oh well, jag är inte den som är den, så jag pluggade in min egen musik i lurarna och körde intervaller till Spice Girls och Beyoncé. Som ett straff till ledaren som inte var där och som alltid kör typ bara hårdrock. Kom in i värsta flytet faktiskt och tänkte att det vore kul att försöka sätta ihop sitt eget pass och köra som ledare. Men då skulle väl folk få spunk på min dåliga träningsmusiksmak.

Oh well, nu är det lite fredagsjobb som gäller. Sen fredagshäng med kidsen. Maken jobbar natt och barnen har bestämt menyn. Pannkaka såklart. Jag tror jag ska köpa räkor till mig. Räkor och avokado. Mmm.

Så, nu har jag bloggat, varsågod för fredagssvammel.

2 kommentarer:

  1. Vad gott med räkor! Appropå äta, vi måste äta lunchen på det där stället i Glunten snart. När du har tid och lust alltså! Kollade in menyn och blev nyfiken.

    SvaraRadera
  2. Tack, det var utmärkt fredagssvammel! Hoppas kvällen blir himla najs med pannkakor och räkor!!

    SvaraRadera