söndag 23 juni 2013

så kan det gå

Det blev bloggpaus efter midsommarafton i stället. Vi var inte bakis, men trötta ändå. Åkte på utflykt och grillade sen. I dag har jag sprungit långpass! Det var inte i går. Tänkte 15 km, men mina vader gillade inte att de första 5 gick konstant uppåt, så jag fick gå en bit och stretcha ur lite. Förkortade därför rundan något och landade på knappa 14 km. Men det känns ändå i benen! Nu efter en evighetslång hemresa (bilköer!!) är jag enormt stel i benen. Men också nöjd, jag kan fortfarande springa långt! Och nöjd efter en underbar midsommar!


Nu är det bara sista veckan på forskningsfabriken innan sommarlov och en spännande höst!

3 kommentarer:

  1. Så kul! Både med långtur, toppenfin midsommar och så snart semester!!!!

    SvaraRadera
  2. ...OCH spännande höst - men den tar vi seeen...

    SvaraRadera