tisdag 13 augusti 2013

hej Uppsala!

Så, slut med runtflängande för denna sommar (nåja, en liten sväng till Hälsingland är kvar, men det är ju som hemma). I dag körde vi hem från Skåne, och herreminje så skönt det är att vara hemma! Gå igenom post, tvätta, landa. Det har varit en fin och mycket social sommar men nu känner vi oss alla redo för höstens utmaningar. Barnen räknar ner dagarna till skolstarten och jag börjar spana in schemat och klurar på hur jag ska lägga upp min tid i höst. Jag tänker ju att jag ska jobba lite vid sidan om studierna, men det är svårt att avgöra hur mycket tid allt kommer att ta. Familj, träning och min orkester ska ju också hinnas med. Men det löser sig, det är jag övertygad om!


Hösten, jag är redo! Fast några fina sensommardagar först vore fint!

2 kommentarer:

  1. Det är KLART att det ordnar sig! Kommer bli en superspännande höst!

    SvaraRadera