fredag 13 september 2013

men förlåt

Har visst inte skrivit sen igår, när jag höll på att avlida av trötthet. Jag har inte avlidit. Annat jag gjort, i stället för att avlida:


Blivit blond igen. Frissan alltså. Nu lite korthårigare, lite blondare. Bangade rosa dock.

Spelat marschmusik. Som varje torsdagskväll.

Mötat mig i Stockholm. Två jobbmöten, en jobbintervju. Allt kändes bra. Inte gick/åkte jag vilse heller. Tack iPhone!

Shoppat strumpor och en kattsjal. Inte en sjal för katter, utan för mig, med katter på.

Ätit kroppkakor till gräsänkemiddag. Orkade inte köa för take away, så det blev kroppisar från Konsum. Jag älskar kroppkakor. Det är min favoriträtt.

Tänker däcka i soffan. Just så. Vissa av mina kursare är på recceqasque, jag passar på att få bestämma över fjärrkontrollen när resten av familjen är i stugan.

Är lite besviken över att vågen rör sig så långsamt nedåt (iaf denna vecka), trots att jag är duktig med kosten. Men det är väl bara att kämpa på.

1 kommentar:

  1. Å reccegasque! Du kände inte för det alltså??? Vad gammal jag känner mig helt plötsligt... Var hittade du den coola sjalen? /js

    SvaraRadera