söndag 22 september 2013

swosch

Det var min helg som for förbi. Just nu är jag så trött att jag knappt minns vad som hänt, men det var något sånt här:


Fredag firades med popcorn och Bollibompa. Så fort småhjärtana somnat gjorde jag samma-lika. 

Lördagen maxades med skogshäng, lägenhetsstäd och en helkväll i Stockholm med ett skönt gäng tjejer. Drinkar, asiatiskt och snack om högt och lågt. 

Söndagen har inte direkt varit någon vilodag. Gullungarna har premiäruppträtt med sin kör: familjemässa i Domkyrkan! Följt av familjehäng med mina föräldrar. Nu: trött. I morgon är det dags att hoppa i projektledarrollen. 

3 kommentarer:

  1. SÅN härlig lördagkväll - den bär jag med mig länge länge <3

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera