fredag 27 december 2013

julen 2013

Julen var fin. Sunkigt väder, men det verkar det ju ha varit överallt. Men maken var iaf ledig på julafton, mina föräldrar var här, vi åt av all julmat som vi älskar, det var lagom många paket och jag var konstant mätt i tre dagar. 
Första juleboken är utläst. Julklapp till mig själv och den var precis lika bra som jag hoppats. Nästa på tur är Donna Tartts nya, skyhöga förväntningar där med. 
Trots sunkvädret har vi faktiskt sett solen och åkt lite skidor. Det gick riktigt bra, och utomhus är ju som vi vet bäst. 
Trots skidåkning har min kropp efter julfrossan och läskoman börjat bli sugen på aktivitet. Har kollat upp öppettider på gym i Bollnäs och ska försöka flörta mig till en timme där. 

Näpp, nu måste jag hindra barnen från att slå ihjäl varann. God fortsättning!



1 kommentar:

  1. det SER helt ljuvligt ut med snö och sol - utomhus ÄR verkligen bäst! :)

    SvaraRadera