måndag 2 juni 2014

galenskaper

I dag drog en kompis med mig på Aqua Zumba. Galet på så många vis.

  1. Jag hade redan tränat en timme med min PT i dag (lösning: Aqua Zumba var minimalt jobbigt)
  2. Maken var borta (barnen fick vara med kompisens barn och man)
  3. Jag gillar inte badhus (bara att bita ihop)
  4. Jag har maximalt dålig koordination (syntes inte under vattnet)
Summa summarum: galen grej som jag nog inte kommer göra igen, men roligt att testa. Jag och kompisen har kommit överens om att prova en ny, tokig, träningsgrej i veckan i höst. Kan bli... spännande.

2 kommentarer:

  1. Så ska jag med göra på mitt gym.. De har rätt många olika pass men jag är en fegis och kör samma.. spinning pump lite yoga spinning pump och lite yoga ...

    Bra tips!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera