tisdag 21 oktober 2014

tisdag va?

Jobba, jobba, jobba. På kontorsjobbet i dag. Jagar folk för intervjuer (japp, nu skriver jag artiklar på projektledarjobbet också, hurra!), går på möten (morgonens var kort och intensivt, hoppas på samma lika för eftermiddagens), lunchtränar (fast har jag ändå ett virus i kroppen? på kvällarna känns halsen lite "slemmig", på dagarna bra) och ska hålla i ett event i kväll. Kommer landa som en liten disktrasa hemma vid 19-tiden. Tur att det är hemmajobbardag i morgon!

Japp, det var min spännande tisdag. Vad gör ni i dag?

3 kommentarer:

  1. Ligger hemma och är sjuk. Läser och lyssnar på Lauras kvittrande (D vabar). Sover.

    SvaraRadera
  2. Jag försökte mata mig igenom mejlen efter ett låååångt möte hela förmiddagen. Blev sen lunch.
    Sedan AW med fin kollega/vän. Såg ifatt på Homeland. Läste några bloggar.

    SvaraRadera
  3. Johanna: Stackars!

    Libby: låter ändå som en bra tisdag!

    SvaraRadera