torsdag 26 februari 2015

gym-ben



När de här coola och fantastiskt sköna tajtsen från aim´n kom i brevlådan i går kunde jag ju inte motstå att sticka i väg till gymmet i morse. Jag känner mig fortfarande lite vek efter min lungsjuka, men man måste ju börja någonstans. Körde marklyft, men inte på de tyngsta vikterna. Lika bra att smyga i gång. Lite andra blandade övningar, och så njöt jag av att vara tillbaka på morgontiden. I måndags var jag ju där på eftermiddagen, och huvaligen så mycket folk det var då.

Nu är jag tillbaka på gårdagens fik och ska försöka skriva klart mitt reportage. Behöver en till intervjuperson bara, men det löser sig nog.

4 kommentarer:

  1. Snygga!! Och fina sköna skorna på med!! Jag har slitit ut mina så det blir ett par nya nu i vår! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med. Bästa tiden för att träna är morgonen. Lugn och ro och absolut inte trångt på gymet.

    SvaraRadera
  3. pralinen: ja, eller hur?

    Åsa: härligt med nya skor!!

    Alice: precis!

    SvaraRadera