fredag 13 februari 2015

tgif

Det är fredag! Och inte vilken fredag som helst.

Fredagen före sportlovet. Ett sportlov som vi ska spendera med diverse vänner och min pappa. Vi kommer bara sakna maken som måste arbeta.

Fredagen i en mycket fin vecka fylld med roligt och effektivt jobbande.

Fredagen i en vecka när jag fick napp på ett journalistuppdrag.

En fredag när jag känner att framtiden är ljus.

En fredag när jag är nyklippt. Oh, som jag älskar att vara nyklippt.

Fredag när jag ska luncha med en vän innan jag åker hem och hämtar barnen och packar in oss i bilen mot Hälsingland.

En sjusärdeles fin fredag helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Lyllo dig! Hoppas att det blev en fantastisk fredag och att det är lugnt på vägarna när ni kör. Trevlig helg och fantastiskt sportlov på er!

    SvaraRadera