fredag 21 augusti 2015

och så var det plötsligt fredag

Den här veckan har allvaret verkligen satt i gång. Barnen har börjat skolan, både jag och maken jobbar, jag kör både projektledarjobbet och frilansandet (där jag visst har en tajt deadline kombinerat med svårigheter att få tag i intervjupersoner). Allt går i en rasande fart och så är det visst sommar ute fortfarande. Därför är det nödvändigt att få ihop lite kvällsbad och gårds-middagar mitt i allt. Trevligt om än lite utmattande.


I dag jobbar jag i alla fall bara förmiddag och planerar att ta barnen till favoritbadet direkt när skolan slutar. Dyka från bryggan och sånt, som både de och jag älskar. Japp, jag är snart 38 år gammal och jag älskar att bada. ÄLSKAR!

Men än så länge är jag kontorsklädd i grej från Monki och skor från Blankens. Som för övrigt lockar med många fina skor i höst. Jag menar, vem kan motstå ett par röda mockasiner?


4 kommentarer:

  1. Åhhhh så fina! Röda och allt. Hur är sulan? Funkar de bara när de är riktigt torrt ute?

    SvaraRadera
  2. visst är det härligt! Här blev det transportcykling 2,1 mil till jobbet, som börjar 7! för att hinna båt och bad ikväll :)

    SvaraRadera
  3. Älsk på Blankens skor. Vi har lika sandaler och jag känner <3.

    SvaraRadera
  4. SIngel: jag vet faktiskt inte. Tänker man kan lägga på tunn gummisula om det behövs.

    Birgitta: oh, hurtigt!

    Alice: Kärlek var ordet!

    SvaraRadera