fredag 28 augusti 2015

dagens frida: i röda mockasiner

Skorna från Blankens kom rasande snabbt och är helt underbara! Mjuka, röda, fransiga, med höstpraktisk gummisula.


I dag, på kontorsjobbet, matchade jag dem med klänning och halsband. 


Men nu sitter vi i bilen på väg till Sälen där maken ska springa en halvmara. Jag och barnen är som vanligt löparcrew, vi ska heja och hänga med vänfamiljen där tre av sex ska springa. Just nu är vi på vägen mellan Rättvik och Mora. Maken kör och jag försöker få tiden att gå. Åka bil alltså. Så infernaliskt tråkigt. 

3 kommentarer:

  1. ÅH så fin du är! Nu blev jag också sugen på de däringa skorna ju. Och håller med, hatar att åka bil. Hoppas det gick bra för maken!

    SvaraRadera
  2. Men jisses, så snygga de är!!
    Hoppas det gick bra för maken på fjällmaran. :-)

    SvaraRadera
  3. I will not: ja, det är ju mitt tredje (!) par Blankens, och nog dem jag älskar allra mest! Så snygga, så sköna!

    Mia: eller hur??! Maken sprang in på 1:41, 21:a plats, så han är nöjd!

    SvaraRadera