måndag 25 januari 2016

dagens Frida: prickig clown

Min faiblesse för prickigt och säckiga byxor verkar vara stark just nu. Satte faktiskt på mig jeans i morse, men hade lite magknip och fick byta. Skönt.


Skorna är reafyndade från Gram. Herreminje vad man kan rea-fynda just nu. Jag får säga till mig själv på skarpen flera gånger per dag för att inte klicka hem både det ena och det andra. Garderoberna är ju faktiskt rätt fulla, och jag försöker att inte köpa sådant jag inte behöver. Herriga skor dock, har jag letat efter länge nu. De jag har är på väg att falla i bitar. Har sneglat på Gram ett tag, men inte riktigt slagit till. Då var ju 50% ett ypperligt tillfälle!

4 kommentarer:

  1. Älskar säckiga brallor! Och du ser inte alls ut som någon clown, du är fin ju!

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin och prickigt funkar ALLTID i min bok! :-)

    SvaraRadera
  3. Men var är byxorna ifrån?? Jättesnygga och precis vad jag skulle behöva just nu..lite lagom slappt!!

    SvaraRadera
  4. I will not: jag med!
    Maria: i min med!
    Åsa: Rodebjer, Aston tror jag de heter och finns typ alltid i deras kollektioner. Bästa byxan!

    SvaraRadera