måndag 21 mars 2016

hoppsan Kerstin

Det blev torsdag förra veckan, och jag började på ett nytt jobb! Allt har gått väldigt snabbt, men nu är jag kommunikatör på Human Protein Atlas, och sitter på KI-området i Solna*. Jag jobbar 50% än så länge här, och 50% på mitt gamla jobb i Uppsala. Plus att jag jonglerar lite trogna frilanskunder också, för att jag inte vill släppa dem, eller journalistkarriären riktigt.

Än så länge är det väldigt kul, men jobbigt med nytt jobb. Pendling också, vojne vojne. Dock går det hyfsat, jag kan jobba på tåget också.

Men nu vet ni varför jag är så frånvarande här.

*Om någon vill luncha i närheten, så hör av er!

17 kommentarer:

  1. Ja det vill jag. Kanske vi kan mötas upp i Solna C? Eller nåt sånt? Sitter förvisso i Sumpan, men det går ju tvärbana/buss/snart tar de ut våra lånecyklar. /Johanna

    SvaraRadera
  2. Det är ju typiskt att du börjar där preciiiis när jag slutar! Men grattis! Hoppas det blir bra :)

    (och jag ska inte klaga på min nya pendling, längre)

    SvaraRadera
  3. Det rör på sig! Stort grattis till nya jobbet ��

    SvaraRadera
  4. Grattis till nytt jobb! Jag sitter vid Torsplan (Norra Stationsgatan) inte alls långt från KI och lunchar gärna någon dag. "I will not..." har ju svikit mig ;-) Vi brukade luncha ibland när hon satt där.

    SvaraRadera
  5. Jag! Jag vill äta lunch. Åter på jobbet efter annandagen. Vad kul - ses i verkligheten.

    SvaraRadera
  6. Ja! Vad roligt! Jag tänkte på dig, men visste inte om det skulle verka "stalkigt" att föreslå lunch.

    SvaraRadera
  7. Haha nä, bara trevligt. Påminn mig!

    SvaraRadera