tisdag 14 februari 2017

då känner jag livet i mig

Jobbar hemma i dag, och passade på att ta min friskvårdstimme på Ekolns is.


Inget materialstrul i dag, och mycket mindre folk. Det gick faktiskt som en dans, även om jag fortfarande är nybörjare och inte riktigt satt tekniken. Men åh, hur jag älskar att vara utomhus och röra på mig, gärna på vintern. Det finns nog inget som får mig att känna livet i mig så mycket som kroppsarbete utomhus. Skidor (utförs och längd), cykling, skridskor. Tyvärr blir jag inte lika endorfinhög av löpning.

Solig vinter alltså, kan vara mitt bästa, alla kategorier!

1 kommentar:

  1. Förstår just vad du menar med livet i dig! Jag har den samma känslan, flow, stor glädje och tacksamhet! Ingen trötthet alls. Och de kommer alltid när jag spelar tennis. Särskilt på sommarens soliga tennisbanor!! Visst är det också skönt att vara utomhus på vintern. Solsken och snön har en stark och positiv tillverkan till kroppen och själen. Tack för vackra bilder! Särskilt för bilden av dina långfärdsskridskor!:)Jag har inte sett sådana förut.

    SvaraRadera