torsdag 30 mars 2017

fler tips tack!



Åker ju till USA; närmare bestämt Washington DC i morgon. Det är en jobbresa, men jag tror jag kommer ha tid för lite övriga aktiviteter också. Jag har extremt dålig koll på DC, men kanske någon av er vet allt om staden?

Jag vet att det finns massa monument och museer och sådant, och jag är väl inte Sveriges största fan av sådana turistattraktioner, men kanske finns det något jag inte får missa?

Shopping och strosning i mysiga kvarter däremot, det älskar jag! Vart ska jag gå då?

Något annat jag inte får missa? Jogga någon fin (och kort) runda? Äta på någon speciellt bra resturang? Se utsikten från något spektakulärt ställe?

Tipsa på!!

1 kommentar:

  1. Det här kommentarsfältet kommer jag hålla koll på pga kommer ev. åka på tjänsteresa dit inom en inte alltför avlägsen framtid.

    SvaraRadera