torsdag 7 maj 2015

vilar mig i form

Är inte helt säker på att antibiotikan har kickat in än. Kanske hostar jag mindre, kanske inte? I dag ägnar jag mig mest åt att vara yr. Krasade till i örat igen när jag snöt mig, och även om det inte var värsta yrselattacken denna gång (tack och lov) så känner jag mig lite matt. Lämnade lägenheten i ca två timmar, för jag tänkte det vore bra med frisk luft (jobbar hemma i dag), men då blev jag ännu mattare. Nu laddar jag för att hämta barnen och deras två kompisar på skolan om en timme, de ska avlämnas på sin körövning. Håll tummarna, för att samla ihop fyra barn och få dem att gå i samlad tropp, det är banne mig som att försöka valla en flock katter.

Gnäll, gnäll. Rolig blogg det här.

4 kommentarer:

  1. Du får gnälla. Du har ju varit krasslig hur länge som helst! Sjukt irriterande. Vila och så hoppas vi att antibiotikan gör sitt nu. Kram.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. I will not: ja, hoppas!!

    SvaraRadera
  4. Jag hade mykoplasma för ett antal år sedan, och det är inte alltid antibiotika biter på den ( är ju en blandning av bakterie och virus). Krävdes en extra dunderkur på mig. Hoppas du slipper det :-(

    SvaraRadera