fredag 27 maj 2016

friyay!!

Wohoo, det är fredag! När en helg inte erbjuder någon vila (läs barnkalas och högvaktsspelning) blir den efterföljande veckan rätt trött. Men nu har det i alla fall blivit fredag, och jag har överlevt. Och i eftermiddag-kväll och hela dagen i morgon ska jag på någon sorts yoga-weekend grej på mitt träningsställe. Jag brukar drömma om att åka på yoga-retreat på något lyxigt ställe, men tiden har hittills inte funnits för det. Men så kom detta upp. Inte på så flashigt ställe (mitt gym), men med fördelen att det är nära hem och inte så dyrt, eftersom jag redan är medlem. Så nu ska vi se hur min kropp reagerar på att yoga och meditera i 9 timmar på två dagar... Det är flera olika lärare, men några har jag testat, och en är min älskade måndags-yoga-lärare, som förutom att ha kurs i min yogastudio alltså har klasser på mitt gym. Så den sessionen kommer jag att gilla i alla fall.



Vädret är ju lite deppigt, så i dag fick det bli svart och fluffigt. Väldigt svårt att fota, men det är en typ byxkjol från Monki och en sidentröja från HM. Chansar med vita sneakers, trots att risken finns att jag får cykla hem i regn i kväll...

1 kommentar:

  1. Jag ser mest ditt hår. Det är så jäkla snyggt! Är du permanentad? Det kanske jag också skulle göra? Hm. Så häftigt med lockarna ju.

    SvaraRadera