fredag 28 september 2007

fredag

En helt OK dag i dag. Det var på väg att bli en riktig tråk-dag. Kinkiga Prinsessor och trist väder och inga planer. Men så ringde en mammagruppsmamma och lockade ut mig på en promenad. Rätt kinkigt i vagnen så Stella fick åka sjal med mig och så adopterade jag bort Signe till C och hennes BabyBjörn så det gick riktigt bra. Vi hann trängas med Manga-kidsen på stan samt ta en fika. Maken slöt upp och och vi strosade hemmåt. Jag köpte värsta bästa kängorna som jag avser ha livet ut. Nu blir det Fredagskyckling med svåger och vän. Och så håller vi tummarna för en relativt skrikfri kväll.

2 kommentarer:

  1. hoppas att det blev en skrikfri kväll. Och att ni får en bra helg.

    SvaraRadera
  2. act as if: lite skrik blev det, men inget vi inte kunde hantera. helgen är so far so good.

    SvaraRadera