onsdag 7 november 2007

boot camp blog

Av käraste maken fick jag inte bara massage, utan även 2 timmar med en "personal shopper" på NK! Så nu är jag än mer sporrad att komma i form, vill ju ha tillbaks min gamla kropp innan jag drar iväg på detta äventyr. Därför fortsätter här rapporteringen om mitt fortsatta nyttiga liv:

Gårdagen bjöd inte på nån motion av någon form, men jag åt heller inga sötsaker. Tog med mig ett äpple till Öppna Förskolans fika i stället för deras marmeladmackor.

I dag har jag kört mitt pass. Promenerat 2x 15 minuter i rask takt. Däremot blir det nog lite onyttigheter senare idag, det är ju trots allt min födelsedag! Fast först ska jg försöka hinna äta lunch, quornfärssås och pasta, morot till det.

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis! Vilka bra presenter du hade fått av maken.Lycka till med träningen. Jag måste också komma igång snart. Men ett litet tag till kan jag kanske skylla på kejsarsnittet... hehe

    SvaraRadera
  2. hurra, hurra för Fraidi!!!
    Grattis på födelsedagen, vännen. Vilka superpresenter! Personal shopper är hur kul och lyxigt som helst.
    Ha en härlig, underbar, toppenfödelsedagskväll!

    SvaraRadera
  3. isolde: ja, han är bra min make!Låt träningen komma när det känns bra, inget man ska eller behöver prioritera som nybliven mamma! Och snittet måste ju absolut vara ordentligt läkt först!

    kapybaran: tack! Jag ser verkligen fram emot shoppingrundan!

    SvaraRadera