torsdag 27 mars 2008

en helt vanlig torsdag

Något bättre humör och väder i dag. Har inget inplanerat utan ska bara försöka ta dagen som den kommer. Har promenerat i solen med två mycket trötta Sessor. Så här strax efter lunch är vi alla rätt nöjda. Annars har Sessorna är rätt kinkig period när inget är speciellt kul. Eller så är det mamman som har en kinkig period och inte tycker nåt är speciellt kul. I morgon får vi i alla fall finbesök från Gurkstan, hurra!

Annars går jag mest och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor.

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Jag ägnar också den största delen av min tid just nu att fundera över vad jag ska bli när jag blir stor... Hoppas ni får en fortsatt skön eftermiddag.

    SvaraRadera
  2. Även i 56-årsåldern kan man ha vad-ska-jag-bli-när-jag-blir-stor-funderingar.
    Om humöret är lågt är det bara att bylta på sig och ge sig ut i snålblåsten. Oftast känns det bättre efteråt.
    Kram
    förnumstiga mormor´n

    SvaraRadera
  3. åh. funderar på vad jag ska bli när jag blir stor gör jag mest varje dag. kommer du på något bra? plan? dröm?

    SvaraRadera
  4. isolde: det är verkligen inte lätt det där med att veta vad man vill pyssla med

    mormorn:nåt hittar man väl på ;=

    tina: jag vet knappt vad jag har för dröm, och det är lite frustrerande. jag gillar ungefär vad jag håller på med, men jag skulle vilja göra det i lite annan form. jag ska ta mig en funderare framöver och sondera terrängen och så.

    SvaraRadera