måndag 3 mars 2008

ähum 2

Jag måste erkänna att det inte har varit mycket bevänt med min boot camp på sista tiden. Förutom många långa barnvagnspromenader har tränandet legat på ett minimum. Tills i dag. Jag är nämligen just hemkommen från ett 75 minuter långt styrkepass. Min paradgren när det begav sig. Nu var jag mestjejen som inte vågade lägga på så tunga vikter, men jag överlevde och det var kul! Ska försöka göra det till en måndagstradition. När det blir lite varmare och ljusare ska jag försöka komma igång med löpningen också. Det har väl aldrig varit nån paradgren, men det är så praktiskt och enkelt att bara ge sig ut i spåret.

För övrigt har jag varit flitig i köket i dag. Thaigryta med lax till Sessorna och urgoda falaflar till oss. Hur skulle jag klara mig utan Tina och hennes finfina recept?

2 kommentarer:

  1. Falafel är gott! Nu blir jag också sugen på falafel :) Thaigryta med lax låter minst lika gott, dina prinsessor har det riktigt bra dom! Trevlig tisdag!

    SvaraRadera
  2. Falaflarna blev jättegoda, tack för receptet. Och thaigrytan blev inte dum den heller. Och Sessorna tyckte det var gott!

    SvaraRadera