tisdag 4 mars 2008

kli


På sista tiden har det kliat i mina shoppingfingrar nåt så alldeles förfärligt. Jag har ju redan redovisat mina Lindex-inköp härom dagen. Dessutom surfar jag som besatt på webbshoppar till höger och vänster. Fast jag shoppar inte på alla. Men världens finaste klänning från Minimarket kunde jag inte stå emot. Hoppas att den kommer i brevlådan denna vecka. Inte för att jag vet när jag ska ha den, men ändå. Dessutom har jag fyndat lyxmysbrallor och lyxtopp från Atomflickans bloppis. Gött mos.

Men ändå (en främling, som Linda K skulle säga), är jag mer sugen. Net-a-Porter har fraktfritt just nu. Fast trots att man kollar under rea-fliken så är allt snordyrt. Blev kär i ett par skor, men jag har ju inte strl 39.5. Oh well, vi får se vad som händer under kvällen...

2 kommentarer:

  1. Heeej!
    som vi sa igår, skitkul att shoppa men skitsvårt att veta vad man vill ha. Har du några tips på bra nätshoppar så får du gärna slänga över dem i ett mail till en småbarnsmamma i stilkris! (och utan rum för några större ekonomiska utsvävningar tyvärr :-))
    Kramis på dig och småbrudarna / Jenny

    SvaraRadera
  2. Jenny: Jag sammanställer en lista över bra webshoppar när jag får tillfälle. kram!

    SvaraRadera