lördag 22 augusti 2009

hur det blev

Vi myste runt inne lite. Gick sen ut i spöregnet och hade fantastiskt kul. Gick in och åt blodpuddningslunch. Bakade en kaka. Fick besök av en vän och hennes döttrar. Fikade och lekte järnet. Vännerna åkte hem och vi åt pasta med tonfisk-oliver-tomatsås. Kollade på Bollibompa. Åt välling (Sessorna). Nattades (Sessorna). Somnade omedelbart (Sessorna).

Nu sitter jag i soffan och är sjukt sugen på ost och portvin. Som jag inte har hemma. Nån som vill förbarma sig?

9 kommentarer:

  1. hade det gått att messa kunde jag ha bjuppat på lite graham´s vintage, ost är det värre med.

    SvaraRadera
  2. Oj vad man längtar efter barn när man läser din blogg... :-)

    SvaraRadera
  3. Amanda: det är härligt och utmattande att ha barn!

    SvaraRadera
  4. Åh. Du skulle ha kommit till Norby, där var jag och åt ost och nyponmarmelad. Gott som bara den!

    SvaraRadera
  5. Blodpudding är såå underskattat! Mums.

    SvaraRadera
  6. Åh, du skulle ha kommit hit! Här finns båda sorter!! :)

    SvaraRadera
  7. Hej! Detta är din hemliga bokvän som tittar in och säger hej!

    SvaraRadera
  8. tina: var det därför ni var så hungriga i morse ;)

    Heidi: verkligen!

    Emma: åh, det skulle jag!

    Anonym: spännande! Nu är frågeformuläret publicerat!

    SvaraRadera